تلافیشو سرت درمیارم

شــــكـــســــت عشقي

˙·٠•●♥ ME & MY REAL LOVE ♥●•٠·˙ DOOSET DARAM YEGANE ESHGHAM

تلافیشو سرت درمیارم

http://axgig.com/images/24481986463262191826.jpg

ست از سر من بردار کنار تو نمی مونم
یه روز میگفتم عاشقتم اما دیگه نمیتونم
تقصیر هیچکس دیگه نیست قصه ی ما تموم شده
حیفه همه خاطره هام به پای کی حروم شده

دروغ میگفتی که برم از بی کسی دق میکنی
اشکاتو باور ندارم بیخودی هق هق میکنی
دروغ میگفتی که برم از بی کسی دق میکنی
اشکاتو باور ندارم بیخودی هق هق میکنی

یادم میفته لحظه ای که دست تو رو شد برام
قسم میخوردی پیش من که جز تو عشقی نمیخوام
دست خودم نیست که دیگه هیچکسو باور ندارم
این چیزا تقصیره توئه تلافیشو در میارم



 



نظرات شما عزیزان:

محسن
ساعت13:20---21 اسفند 1390
سلام دوست عزیز امیدوارم حالت خوب باشه

وبلاگ قشنگی داری مطالبی که گذاشتی زیبا هستن

خوشحال میشم به منم سربزنی

فعلا بای منتظرتم


Maryam
ساعت19:51---11 اسفند 1390
سلامي دوباره بهم گفته بودي كه شكست عشقي خوردي مثل من تنهات گذاشته يا عشق يك طرفه بود يا مثل ما خدا نخواست؟اگه دوست نداشتي بگي ناراحت نميشم اگه خواستي دردودل كني مثل خواهر پاي درد دلت ميشينم اگه نتونم ارومت كنم حداقلش اينه كه سبك ميشي

Maryam
ساعت19:46---11 اسفند 1390
به گمانم يادت پنجره احساسم را ميكوبد، چرا كه در دلم هواي دلتنگي بپاست.
سلام خوبي؟ اميدوارم كه باشي خيلي قشنگ بود


مهرماه
ساعت15:27---10 اسفند 1390
هر کاری کردم که نری ..اما بازم فایده نداشت............................

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ دو شنبه 6 / 12برچسب:اصغرحاجی پور,asgharhajip[our, ] [ 6 PM ] [ ♥●•٠·اصغرحاجي پور ♥●•٠· ] [ ]